23 квітня традиційно відзначається Всеукраїнський день психолога. Саме тому, з 18 – 22 квітня практичні психологи Хортицької національної академії в рамках професійного свята провели цікавий, динамічний та креативний предметний тиждень. Тиждень психології відрізняється від інших предметних тижнів масовою участю школярів та вчителів в проведених заходах. Основна ідея заходів: підвищення психологічної компетентності учнів і педагогічного колективу, розкриття творчого потенціалу дітей, стимулювання їх інтересу до психологічних знань, створення позитивної емоційної атмосфери для всіх учасників навчально-виховного процесу.
Кожен день Тижня психології був емоційно насиченим та яскравим. Школярі та вчителі із задоволенням на перервах приймали участь в різних психологічних іграх, вирішувати експрес тести, логічні завдання, ребуси, головоломки, спрямовані на розвиток самопізнання та пізнавальних процесів; розширили знання про видатних психологів та цікаві психологічні факти.
Діти сприймають світ через гру, рухи, відчуття й образи. Саме тому, учні 1-11 класів з натхненням та ентузіазмом приймали участь у 3-х конкурсах: малюнок «Для мене щастя це…», «Найкращий малюнок на піску», «Найкраща фігура з кінетичного піску». Малювання та пісочна терапія є одними з основних методів арт-терапії, які допомагають дитині виразити свої почуття, емоції, проблеми або тривоги.
Найвражаючим для дітей був герой-скринька на прізвисько «Пожирач неприємностей», він із задоволенням «поглинав» невдачі, які є у житті дітей та вчителів. У такий спосіб всі мали змогу поділитися із «Пожирачем» своїми проблемами та позбутися їх назавжди.
Учні початкової школи були вражені від проведених уроків на тему «Емоції в моєму житті». Кожен з присутніх на уроках опинився у цікавому світі емоцій, інтерактивні ігри допомогли дітям розкритися, краще зрозуміти себе та емоційні стани оточуючих.
Вдало підібрана інформація про особливості роботи практичного психолога, психологічні феномени та ораторське мистецтво лунала через шкільне радіо та знайшла свого слухача, який мав змогу розширити свої знання про психологічну службу та психологію, як науку в цілому.
Тиждень психології запам’ятається педагогічному колективу, незвичною формою проведення педагогічної наради. Педагоги Хортицької національної академії грали у психологічні ігри та показали свою кмітливість, розкрили свої таланти, творчий потенціал.
Позитивним досягненням Тижня психології можна вважати те, що в порівнянні зі звичайною щоденною роботою активність учасників освітнього процесу значно зросла, а позитивних емоцій стало ще більше. Гарний настрій, плідні дискусії, дружні посмішки стали активними супутниками творчого процесу та дали поштовх, сили на нові досягнення!