21 березня 2016 року відбулась підсумкова конференція за результатами педагогічної практики студентів 3 курсу денної форми навчання напряму підготовки 6.010105 «Корекційна освіта. Логопедія». Практика тривала 3 тижні на автономній (центр ранньої соціальної реабілітації, дошкільне відділення з інклюзивними групами) та обласній (спеціальні групи, класи у дошкільних, загальноосвітніх школах (школах-інтернатах)) базах практики. Адміністрацією закладів освіти створено належні умови для проходження практики на посаді логопеда, які дали змогу ефективно організувати логокорекційний процес, забезпечити соціальні потреби студентів, реалізовувати кваліфіковані теоретико-прикладні дослідження.
Метою практики було формування професійних та спеціалізовано-професійних компетенцій майбутнього вчителя-логопеда та вчителя початкових класів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення, а також навичок проведення науково-дослідної роботи в умовах спеціальних навчальних, інтегрованих та інклюзивних закладів.
Всі студенти в повному обсязі виконали програму практики, виявили при цьому зацікавленість, відповідальність та наполегливість у роботі.
За час перебування на педагогічній практиці студенти зарекомендували себе здатними до педагогічної роботи за обраним фахом.
Переможці у номінаціях:
«Найкращий звіт» – Кузнєцова Олена, Ступченко Аліна, Пенькова Дар’я, Пучкова Карина.
«Найкраща звітна документація» – Кузнєцова Олена, Ступченко Аліна, Пенькова Дар’я, Ремез Дарина, Заїка Юлія.
«Найкращий варіативний банк» – Гаврилова Анастасія, Ремез Дарина.
«Найкращий захист дидактичних ігор» – Берестова Ганна, Рибка Ганна, Заїка Юлія, Пучкова Карина, Гаврилова Анастасія.