На початку тижня математики, який проходив у вигляді подорожі, було оформлено стіннівку «Потяг знань». Учні отримали багато цікавих і різноманітних завдань, а результати своїх досліджень і відповіді відправляли на «Математичну пошту».
Для учнів 5-х класів проведено конкурс «Весела рибалка», де вони мали можливість обирати навздогад задачу та розв’язувати її.
З учнями 10-х класів проведено математичну гру «Брейн-ринг».
У 5-х класах проведено відкритий урок у формі засідання клубу веселих математиків за темою «Геометричні фігури». До уроку узагальнення з теми «Геометричні фігури» учнями 5-х класів було виготовлено об’ємні моделі та представлено на виставці.
Для любителів математики відбулася конференція з історії математики та математики, як науки, на якій було заслухано доповіді на теми «Походження математичних символів», «Стрічка Мебіуса», «Як люди навчилися рахувати», «Математика служить людям».
Відкритий урок в 5-А класі «Подорож математичною країною» показав, що учні на високому рівні засвоїли матеріал минулого семестру, та відмінно впоралися із завданнями нової теми «Звичайні дроби». Загальна атмосфера класу була сприятливою, кожен учень проявив себе дуже активно.
У 6-му класі проведено відкритий бінарний урок (математика і образотворче мистецтво) «Дроби в повсякденному житті». Учні мали змогу побачити, як знання з математики допомагають у повсякденному житті. Такі знання в майбутньому підготують їх до адаптації в сучасному суспільстві.
Активну участь у проведенні заходу взяли учні 11-го класу, які протягом тижня виступали з пізнавальною інформацією на радіо.