04 травня 2017 року для студентів 3 курсу напряму підготовки «Корекційна педагогіка (за нозологіями)» в межах дисципліни «Дитяча практична психологія» проведено практичне заняття-тренінг з тілесно-орієнтованої психотерапії (викладач – кандидат психологічних наук, доцент І. Ю. Антоненко). Під час тренінгу студенти відпрацьовували навички та інструменти взаємодії зі своїм тілом, а також способи і прийоми, які використовуються в розвиваючій та корекційній роботі з дітьми раннього, дошкільного та шкільного віку (в руховій, сенсорній, емоційній сферах); отримували досвід різних тілесних станів, опрацьовували власні тілесні проблеми.
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”280″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”1″ thumbnail_width=”240″ thumbnail_height=”160″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”20″ number_of_columns=”3″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Показать слайдшоу]” template=”default” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]Тілесна психотерапія є одним з основних напрямків сучасної практичної психології. Застосування тілесно-орієнтованих методів у роботі з дітьми з нормативним і відхиленнями розвитку в контексті розвиваючих, корекційних та психотерапевтичних занять на сьогодні є одним з найсучасніших і ефективних напрямів у психологічній практиці. Так, у роботі з аутичними дітьми застосування методів тілесно-орієнтованої психотерапії доступне завдяки можливості невербальних контактів і заповнення дефіцитарності в його емоційному розвитку.