Уроки правового виховання

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”329″ sortorder=”2329,2316,2317,2322,2324,2318,2320,2328,2319,2315,2321,2323,2325,2326,2327,2330″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_slideshow” gallery_width=”960″ gallery_height=”460″ cycle_effect=”fade” cycle_interval=”3″ show_thumbnail_link=”0″ thumbnail_link_text=”[Показать эскизы]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Для учнів 5-11-х класів загальноосвітньої санаторної школи-інтернату, що в Хортицькій національній академії,  був проведений інтерактивний захід «Крадіжка – шлях у безодню» з метою попередження правопорушень вихованцями та засвоєння ними соціальних і комунікативних компетенцій.

Одним із аспектів всебічного розвитку особистості є висока правова культура. Адже не можна вважати фізично здорову людину гармонійно розвиненою, коли вона, маючи широкі знання, добре працюючи або навчаючись, порушує закони, права. Здатність людини розуміти правила співжиття і вимоги законів та відповідним чином поводитися не є вродженою, вона формується під впливом спеціальних виховних заходів, є наслідком спілкування з іншими людьми, участі в різних видах діяльності.

Учасникам гри були запропоновані правила, за якими відбувався захід, а саме: бути активними і позитивними, дослухатися до чужої думки, висловлюватись стисло і у межах теми, не критикувати, дотримуватись регламенту. Вихованці у процесі бесіди намагалися розібратися в поняттях «твоє-моє-наше», «своє і чуже», шукали причини проблеми, одностайно погодились, що деякі з них-це моральна нерозвиненість і слабка воля, нездатність протистояти своєму «хочу». Ігрові моменти заходу підкріплювались фрагментами з фільмів на задану тему, наприклад: покарання злодіїв за часів Київської Русі, сучасні дитячі колонії для неповнолітніх правопорушників. Побачене висувалося на дискутування серед вихованців за певними питаннями.

У своїх виступах учні, працюючи у групах,  визначали причини і мотиви правопорушень, зокрема крадіжок. Досить цікавими і змістовними були відповіді учнів за певними типовими ситуаціями, які виникають у суспільстві. Вихованці пропонували свої шляхи виходу із ситуації, оцінювали характер злочину  і міру покарання, яке може бути присуджене правопорушнику. Учасники заходу отримали завдання створити пам’ятку «Як вберегтися від крадіжок?» і поставилися до цього досить креативно.

Із цього заходу учні винесли певні правові знання з питань попередження правопорушень, уміння правильно чинити в будь-якій ситуації заради правди і обов’язку перед самим собою і суспільством.

 

 

Прокрутити вгору