[ngg_images source=”galleries” container_ids=”325″ sortorder=”2288,2280,2279,2281,2282,2283,2284,2285,2286,2287,2289″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_slideshow” gallery_width=”960″ gallery_height=”460″ cycle_effect=”fade” cycle_interval=”3″ show_thumbnail_link=”0″ thumbnail_link_text=”[Показать эскизы]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
З 22 по 26 січня у школі пройшов тиждень природничих наук. Найяскравішою подією були «цікаві досліди з фізики і хімії» для учнів 6-х класів, які підготували Сергій Геннадійович та Юрій Петрович. Учні почнуть вивчати ці предмети через рік, а вже мають свій перший досвід. Цікавим був бінарний урок з фізики та хімії для 8-го класу «Електричний струм», на якому для кращого сприйняття учнями цього непростого фізичного явища, використовувались живі моделі атому, йону та руху електоронів у металі при наявності електричного поля.
А вчитель біології Тетяна Юріївна провела урок у 8-му класі на тему «Серцево-судинні хвороби та їх профілактика». Медики-юніори проявили високий інтерес і активність: складали пазли «Упізнай хворобу»; працювали з картками щодо особливостей будови та роботи серцево-судинної системи, використовуючи метод «обмін думками», і, як справжні лікарі, вчились ставити діагнози по запропонованим ознакам хвороб; працюючи в експертних групах, визначали види кровотеч та першу домедичну допомогу. Весь клас взяв участь у складанні пам’ятки «Профілактика хвороб системи кровообігу».
Створене навчальне середовище допомогло дітям зрозуміти, що хімік – особа фізична, а фізик – біологічна.