«Найбільша розкіш — це розкіш людського спілкування»

«Найбільша розкіш — це розкіш людського спілкування»

(А. Екзюпері)

Реалії сьогодення – організація освітнього процесу в умовах карантину, спричиненого коронавірусною інфекцією, поставили перед учасниками освітнього процесу виклик щодо пошуку нових форматів взаємодії, але це не тільки новий виклик, а й можливість вчитися по-новому, співпрацювати та опановувати ефективні інструменти дистанційного та змішаного навчання.

Останній тиждень золотої осені для педагогічної спільноти загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІІ ступенів Хортицької національної академії пройшов у творчому методичному пошуку.

Проведені професійні майстер-класи та педагогічний квест: «Гейміфікація освітнього процесу або навчаємося граючись», «Розвиток skills-2025 на уроках української мови та літератури засобами STEAM», квест «Територія ZOOM» стали презентацієй практичного досвіду педагогів з використання сучасних форматів дистанційного навчання, які продемонстрували навчальний потенціал освітніх цифрових технологій та ресурсів.

Проведено засідання педагогічної ради у форматі практичної онлайн-конференції на тему: «Формування компетентностей саморозвитку і самоосвіти учасників освітнього процесу засобами дистанційних технологій», Мета якої – актуалізація професійних компетентностей педагогічних кадрів в умовах сучасних реалій та їх викликів, створення умов щодо розвитку інтелекту та креативності діяльності педагогів здобувачів освіти в сучасному освітньому просторі.

Педагоги закладу на чолі з директором Оленою Казанніковою проаналізували шляхи оптимізації процесу розвитку професійної компетентності педагогічних працівників. Обговорення впливу сучасних цифрових освітніх технологій на формування самоосвітньої компетентності учнів на різних етапах уроку та в позаурочній діяльності, доцільності їх використання сприяло визначенню перспектив провадження даних форм і методів у навчальну діяльність та перспектив залучення здобувачів освіти до продуктивного навчання й практики їх науково-дослідницьких пошуків. Визначення шляхів координації та об’єднання освітніх цифрових практик навчальної діяльності дозволить забезпечити баланс провадження різноманітних цифрових технологій в освітню діяльність педагогів й учнів та сприятиме формуванню їх самоосвітньої компетентності.

Ректорка Хортицької національної академії Валентина Нечипоренко у колі міркувань, запропонувала педагогам закладу висловити свої думки з таких питань: які риси притаманні творчій особистості вчителя наукового ліцею та як бути вчителем, до якого діти йдуть на урок із задоволенням?

Пані Валентина донесла про важливість розбудови освітнього процесу на засадах педагогіки життєтворчості, яка є нагальною потребою в умовах вимушеного карантину, спричиненого коронавірусною інфекцією.

Колективна, динамічна співпраця у колі однодумців стала рушійною силою пошуку нових шляхів подолання викликів сьогодення та подальшого провадження форм і методів партнерського навчання: педагог-учень-батьки-цифрові освітні технології.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”373″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”240″ thumbnail_height=”160″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”20″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”1″ slideshow_link_text=”[Показать слайдшоу]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Прокрутити вгору